sunnuntai 28. syyskuuta 2014

Riisipuuro

Olen pitkään miettinyt roolini täällä Mongoliassa. Yhtenä yönä niin kuin salama kirkalta taivaalta minulle tuli idea. Ihmettelin pitkään, miten kirkon lapset kestävät ilma ruokaa noin kolmne tunnin kestävän jumalanpalveluksen aikana ilman RUOKAA. Monet heistä saavat vanhemmilta keksiä ja karkeja, monet ei  mitään. Omat lapsemme syövät lounaan ja välipalan sen aikana.

Keskellä yöllä minulle tuli idea, että voisin sunnuntaisin tuoda valmiin ruaan kotoa ja syöttää lapsia. Se tuli niin selvästi, että en voinut vastusta sitä. Tänään teimme kotona riisipuuron, ostimme leivän ja voin. Pyhäkoulun lopussa jaimme lautaisia, lusikoita ja tietysti puuron. Lapset olivat niin iloisia. Enemmän olin varmaan minä onnellinen, koska tein sen, mitä Taivaan Isä sanoi minulle tekevän....

1 kommentti: