tiistai 2. huhtikuuta 2013

Pääsiäinen UB:ssa

Pääsiäisaamuna tuli todella paljon lunta, vaikkapa edellisenä päivänä halusimme ottaa takit pois. Meidän pääsiäinen meni rauhallisesti. Pääsiäisaamuna minä heräsin viimeisenä, tulin keittöön, otis esille Suomesta ostettuja tipuja, laitoin niitä pöytään ja miettin olipa yksinkertainen koriste :) Muuta pääsiäiseen liittyvää juttua meillä ei ollut. Mieheni ja Gutia saivat kyllä etsiä suklaamunia ympäri asuntoa.

Gutiana ensimmäinen suklaamuna. Kaikki ensimmäiset asiat ovat jännittävät ja kivat. Minä iloitsin varmaan kaikista eniten. Otin kameran esille, otin kuvia, tallensin muistioon jokaisen minuuttin, kun suklaamuna oli löydetty, avattu, syötty, avattu lahja ja leikitty lahjalla :)

Pääsiäisaamuna me huomasimme, että liha varastomme on loppunut. Niko otti sankarin roolin ja meni lihakauppaan. Sovimme, että joka toinen kerta minä käyn siellä. Salaa kuitenkin toivon, että minun ei tarvitse tehdä sitä :) Entisenä kasvissyöjänä ei ole niin mielyttävä mennä sinne. En halua kertoa tässä, mitä kaikkea siellä voi nähdä, mutta te itse voitte kuvitella, mutta ei kuitenkaan kannattaa :)

Hyppään asiasta toiseen, mutta on pakko kertoa, minkälaista on seisoa mongolialaisessa kauppajonossa. Kuulin aikonaan, että venäläiset seisovat todella lähellä toisia, mutta MONGOLIT seisovat vielä läempänä. Jos minun ja mongolin välissä on 1cm tilaa, sinne joku ihan varmasti tulee väliin. MInulle kävi jo näin monta kertaa. Eli venäläiset seisoovat aika kaukana toisistaan :)

Pääsiäispäivä meni katsellesaan ulos, kun lumi satoi lakkaamatta koko päivän. Siinä päivänä muistimme, miksi ja miten Jeesus Kristus kuoli meidän puolestamme.....




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti