tiistai 5. helmikuuta 2013

Pulloruokinnan hyvä puoli

Pulloruokinnan hyvä puolli on se, että voi harrastaa liikuntaa ja käydä ulkona molempien tyttöjen kanssa. Minun on vaikeaa ymmärttää, miten äidit, jotka imettävät käyvät talvella ulkona. Missä te imetätte, jos lapselle tulee yhtäkkiä nälkä? Tiedän monia, jotka pumppavat maitoa valmiiksi pulloon, mutta on paljon sellaisia, jotka eivät anna ollenkaan pullosta, miten sitten? Eli se tarkoittaa, että ei voi käydä missään. Minä en ainakaan olisin uskaltanut mennä mihinkään, kuulisin aina omissa korvissa lapsen itkua.

Rupesin taas harrastamaan liikuntaa, ihanaa!!! Olin sohvaperuna melkein vuoden, sohva on pehmeä, siinä on mukava maata illalla, kun kaikki nukkuvat :) Mutta nyt, juuri nyt tulin jumpasta, ja olen todella ilonen, että juuri nyt pystyn taas likkumaan ja hallitsemaan omaa vartaloa. Voin hyppiä, juosta ja haastaa itseäni. Vaattehuoneessa näin naisen, joka on noin 55 vuotias, jolla oli upea vasta sixpackineen, hienoa, olisinpa itse sellainen 55 vuotiaana. Haluaisin sanoa hänelle, että olet upea näköinen, mutta uskalsinko? En, valitettavasti....Sanotaanko me tarpeeksi hyviä asioita ihmisille? Ei, valitettavasti.

Mongoliassa haluaisin ruveta harrastamaan vuoripyöreilyä. Kuulosta ihan poikamaiselta harrastukselta, kuvittelin itseäni kypärä päässä ja hiukset lentävät eri suuntiin, aika hauska kuva :) mutta juuri sitä haluaisin vihdoinkin kokeilla. Lappeenrannassa on yksi hieno paikka, minun lempipaikkani. Suomessa ei ole vuoria, mutta itse kutsuin tätä paikka - minun VUORINI. Istuin siellä usein yksin ja miettin kaikenlaista ja juuri siellä näin, miten pojat menevät pikkupolkuja pitkin isoa mäkiä alas. Hurjaa, jännittävää, mutta upea näky :)

Video vuoripyöräilystä

http://www.youtube.com/watch?v=s4nAccQ87VA


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti